ホーム > Managing Hybrid Teams

Managing Hybrid Teams


期間  1日間 時間  9:00~16:00
価格(税込) 1社様向け 主催  クインテグラル株式会社
コース種別  集合研修  
形式  講義+演習 コースコード  AMC0233R
このコースは定期開催しておりません。1社様向け研修としてご要望にあわせて開催いたします。
詳しくはお問い合わせください。

ワンポイントアドバイス

This course is delivered in Emglish.

重要なご連絡・ご確認事項

企業内向けプログラムです。詳細はお問い合わせください。

対象者情報

対象者
・This program is for managers leading hybrid teams (in-office and remotely, including different locations, time zones and cultures).
前提条件
□TOEIC Score 650 or Higher

学習内容の詳細

コース概要
Ensure team effectiveness even when some members work remotely while others are in the office

Are you a manager overseeing some employees in an office and others working remotely?
If so, you already know the unique challenges in terms of communication, collaboration and setting up meetings that work for everyone. Beyond these concerns, how do you create and set expectations that are equally effective for both groups-while instilling trust, flexibility and productivity during times of constant change?

This course is your antidote to the complications and frustrations of managing a hybrid team. You’ll learn specific skills and strategies to build a cohesive, effective, inclusive, and productive group of people who can adhere to priorities and a routine that works for all-and are ready, willing and able to deliver on performance and results.
学習目標
● Prioritize for performance as you strengthen your presence and credibility
● Establish effective routines, expectations and accountability while focusing on shared goals
● Become more intentional and mindful about communication channels, preferences and effectiveness
● Conduct outstanding meetings with your hybrid teams regardless of time zones and geographies
● Learn new ways to be more inclusive and approachable
学習内容
1. The Hybrid Team: Onsite and Online Challenges and Opportunities

2. Communication between In-Person and Online Team Members

3. Building Relationships in a Hybrid In-Person and Online Environment

4. Building a High Performing Hybrid Team

※上記は参考例です。詳細やカスタマイズのご要望につきましては、ご相談ください。

ご注意・ご連絡事項

・本研修は、クインテグラル株式会社の主催コースです。
・本研修の申込後、締切日を過ぎたキャンセル、日程変更はキャンセル料として受講料の全額をお支払いいただきます。
・締切日の設定は以下の通りです。締切日が当社休業日の場合は、直前の営業日までとなります。
キャンセル:コース開始日の16日前 日程変更/受講者変更:コース開始日の3営業日前
日程変更は同一コースにつき1回限りです。
・本研修申込時にご提供いただいた個人情報は、クインテグラル株式会社にも提供し、研修・キャンペーン・イベントその他アップデート情報等をご案内するために利用させていただきます。